Λύθηκε το μυστήριο της πτήσης ΜΗ370 της Malaysia – Εσκεμμένα το έριξε ο πιλότος (Βίντεο & φωτο)

Τέσσερα χρόνια μετά τη μυστηριώδη εξαφάνιση της πτήσης MH370 στα νερά -πιθανότατα- του Ινδικού Ωκεανού, ειδικοί της αεροπορίας έλυσαν το μυστήριο για το τι ακριβώς συνέβη και έπεσε το Boeing της Malaysia Airlines.

Η ομάδα των εμπειρογνωμόνων αυτών, η οποία παρουσίασε τα συμπεράσματά της στην αυστραλιανή εκπομπή 60 Μinutes, υποστηρίζει ότι οι 238 επιβαίνοντες έπεσαν θύματα του πιλότου Ζαχάρι Αμάντ Ζαχ, ο οποίος ήθελε να αυτοκτονήσει και γι’ αυτό έριξε το Βoeing της Malaysia Airlines.

Υποστηρίζουν, δηλαδή, ότι η πτώση του αεροσκάφους ήταν μια σκόπιμη ενέργεια του πιλότου.

Όλοι οι εμπειρογνώμονες που εμφανίστηκαν στην αυστραλιανή εκπομπή συμφώνησαν ότι η πιθανότητα το αεροσκάφος να έπεσε από ατύχημα είναι «μία στο τρισεκατομμύριο», διευκρινίζοντας πως ο Ζαχάρι έριξε εσκεμμένα το αεροσκάφος.

Οι εμπειρογνώμονες, μάλιστα, κατάφεραν να αναπαραστήσουν τις τελευταίες στιγμές της πτήσης της Malaysia σε προσομοιωτή.

Ο ερευνητής Λάρι Βανς ανέφερε ότι πιστεύει πως «ο πιλότος αυτοκτόνησε» και γι’ αυτό οδήγησε το αεροσκάφος σε ένα απομονωμένο σημείο για να το εξαφανίσει, προσθέτοντας πως «δυστυχώς δολοφόνησε, επίσης, όλους τους υπολοίπους (σ.σ.: 238 επιβαίνοντες) που βρίσκονταν στο αεροσκάφος και το έκανε εσκεμμένα».

Ο πρώην Αυστραλός υπουργός Μεταφορών Μαρτίν Ντολάν προσέθεσε: «Ηταν σχεδιασμένο, το έκανε εσκεμμένα».

Ενας Καναδός ερευνητή αεροπορικών δυστυχημάτων, ο Λάρι Βανς δήλωσε ότι πιστεύει ότι ο πιλότος Ζαχάρι έβαλε μάσκα οξυγόνου πριν αποσυμπιέσει το αεροπλάνο για να κάνει τους επιβάτες να λιποθυμήσουν και να μην έχουν τις αισθήσεις τους. «Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην πιστεύουμε ότι ο πιλότος δεν αποσυμπίεσε την καμπίνα».

Ο κ. Ντολάν απέρριψε το ενδεχόμενο να επρόκειτο για τρομοκρατική ενέργεια υποστηρίζοντας ότι αν όντως ήταν τρομοκρατική επίθεση, η οργάνωση θα είχε σπεύσει να αναλάβει την ευθύνη από την πρώτη στιγμή.

Οι εμπειρογνώμονες, πάντως, φάνηκαν να διαφωνούν στο κατά πόσο ο Ζαχάρι είχε τον έλεγχο του αεροσκάφους τη στιγμή που συνετρίβη στον ωκεανό. Ο Βανς δήλωσε ότι πιστεύει πως ο πιλότος σκόπιμα άφησε το αεροσκάφος να συντριβή μόνο του (πιθανότατα καθώς του τελείωσαν τα καύσιμα), ενώ ο Ντόλαν υποστηρίζει ότι τα στοιχεία δείχνουν ότι ο Ζαχάρι κατέβασε με σπειροειδείς κινήσεις το αεροσκάφος μέχρι που συνετρίβη στον ωκεανό.

Πώς έκρυψε το αεροσκάφος από τα ραντάρ

Επίσης, κατά τους ίδιους, σκόπιμη ήταν και η ενέργεια του Ζαχάρι να «εξαφανίσει» το αεροπλάνο, να το κρύψει από τα ραντάρ, πριν το ρίξει.

Οπως υποστηρίζουν οι εμπειρογνώμονες, ο Ζαχάρι έκανε μια προσεκτική σειρά ελιγμών, ζιγκ ζαγκ, κινούμενος ακριβώς πάνω στα σύνορα της Μαλαισίας με την Ταϊλάνδη με σκοπό να μην τον πιάσουν τα ραντάρ, να εξαφανίσει την πτήση ΜΗ 370 για πάντα και μετά ανενόχλητος και χωρίς να καταγράφονται οι κινήσεις του να καταρρίψει το αεροσκάφος.

Συγκεκριμένα, ο πιλότος και εκπαιδευτής Σάιμον Χάρντι υποστήριξε ότι ο Ζαχάρι απέφυγε τα στρατιωτικά ραντάρ μπαινοβγαίνοντας στα σύνορα της Μαλαισίας και της Ταϊλάνδης. «Καθώς το αεροσκάφος περνούσε από τη Μαλαισία και την Ταϊλάνδη, κινούνταν ακριβώς πάνω στα σύνορα, μπαινοβγαίνοντας εναλλάξ πάνω στις δύο χώρες, με αποτέλεσμα οι ελεγκτές να μην ενοχλούνται από αυτό το μυστηριώδες αεροσκάφος, σκεπτόμενοι, αφενός ο Μαλαισιανός ”’ανήκει στη δικαιοδοσία της Ταϊλάνδης” και αφετέρου ο Ταϊλανδός ”ανήκει στη δικαιοδοσία της Μαλαισίας”. Αν μου ανέθετε κάποιος να εξαφανίσω ένα αεροσκάφος θα έκανα ακριβώς το ίδιο πράγμα».

«Το γεγονός ότι έκανε κινήσεις ακριβείας, πολύ προσεκτική δουλεία μπαινοβγαίνοντας στα σύνορα, φαίνεται από το γεγονός ότι δεν τον έπιασαν τα στρατιωτικά ραντάρ καμίας χώρας και ούτε η Ταϊλάνδη ούτε η Μαλαισία σήκωσαν πολεμικά αεροσκάφη για αναχαιτίσουν το Boeing 777, όπως συμβαίνει όταν τα ραντάρ πιάνουν ένα αεροπλάνο που δεν γνωρίζουν, ένα αεροπλάνο που δεν έπρεπε κανονικά να περνάει από αυτό το σημείο και δεν αποκρίνεται».

Η χαμένη πτήση της Malaysia

Το μαλαισιανό αεροσκάφος πραγματοποιούσε μια πτήση από την Κουάλα Λουμπούρ στο Πεκίνο, στις 8 Μαρτίου 2014 όταν χάθηκε, με 239 επιβαίνοντες.

Η ανάλυση των δορυφορικών δεδομένων έδειξε ότι συνετρίβη στον Ινδικό Ωκεανό, δυτικά της Αυστραλίας, καθώς ξέμεινε από καύσιμα, χιλιάδες μίλια μακριά από τον αρχικό του προορισμό.

Ορισμένα από τα συντρίμμια του Boeing 777 της Malaysia ξεβράστηκαν στις παραλίες του Ινδικού Ωκεανού.

Να σημειωθεί ακόμη ότι συντρίμμια που βρέθηκαν στη Μοζαμβίκη είναι σχεδόν σίγουρο ότι ανήκουν στην εξαφανισμένη πτήση ΜΗ370.

Γιατί έκανε την περίεργη στροφή 

Ο κ.Χάρντι υποστηρίζει ακόμη ότι με αυτό το σενάριο αποκαλύπτεται και κάτι ακόμη που παρέμενε ανεξήγητο μέχρι σήμερα: Γιατί ο πιλότος Ζαχάρι έκανε μια απότομη στροφή προς τα τα βορειοανατολικά. Οπως υποστηρίζει ο Χάρντι, ο πιλότος έκανε τη στροφή ενώ πετούσε ακριβώς πάνω από τη γενέθλια πόλη του, την Πενάνγκ. Ο Χάρντι υποστηρίζει ότι έκανε τη στροφή αυτή ως αποχαιρετισμό στην Πενάγκ πριν οδηγήσει το Boeing στον νοτιανατολικό Ινδικο Ωκεανό σε ένα σημείο όπου ήξερε ότι το αεροσκάφος δεν θα μπορούσε να βρεθεί ποτέ.

«Το σκεφτόμουν για μεγάλο διάστημα, έψαχνα το λόγο για τον οποίο έκανε τη στροφή ο Ζαχάρι και σκεφτόμουν κάποια τεχνικά στοιχεία. Μετά από δυο μήνες σκέψης, βρήκα την απάντηση. Πιθανότατα η στροφή του προς τα αριστερά ήταν ένας μεγάλος συναισθηματικός αποχαιρετισμός στην γενέθλια πόλη του».

Γιατί μπορεί να έριξε το αεροσκάφος;

Ο πιλότος Ζαχάρι και ο συγκυβερνήτης Φαρίκ Αμπντούλ Χαμίντ, από τις πρώτες κιόλας μέρες μετά την εξαφάνιση του αεροσκάφους, θεωρήθηκαν ύποπτοι.

Από τις πρώτες κιόλας μέρες μετά τη συντριβή υπήρχαν φήμες ότι ο γάμος του Ζαχάρι είχε προβλήματα και ότι αποφάσισε να ρίξε το αεροσκάφος γιατί η γυναίκα του είχε αποφασίσει να τον αφήσει.

Μια άλλη θεωρία υποστήριζε ότι έκανε αεροπειρατία στο δικό του αεροπλάνο σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη φυλάκιση του αρχηγού της αντιπολίτευσης της Μαλαισίας Ανγουορ Ιμπραχίμ, με σκοπό να αποσταθεροποιήσει την κυβέρνηση του Ναγίμπ Ραζάκ.

Έξι ημέρες μετά την εξαφάνιση της πτήσης ΜΗ370, οι αρχές έκαναν φύλλο και φτερό τα σπίτια του πιλότου και του συγκυβερνήτη στην πρωτεύουσα της Μαλαισίας και κατάσχεσαν τους υπολογιστές τους, οι οποίοι περιείχαν στοιχεία που υποδεικνύουν ότι ο πιλότος Ζαχάρι είχε χρησιμοποιήσει λογισμικό προσομοίωσης πτήσης για να προετοιμαστεί για την αλλαγή πορείας του αεροσκάφους.

Οι αδελφές του Ζαχάρι είχαν  επανειλημμένα αρνηθεί και τις δύο θεωρίες, υποστηρίζοντας ότι ο γάμος του δεν αντιμετώπιζε προβλήματα και  ότι απλά δεν ήταν τόσο έξυπνος για να αποφύγει «όλους τους hi-tech δορυφόρους στον κόσμο».

Ο Τζον Ντόνσον, δικηγόρος που εκπροσωπεί εννιά οικογένειες θυμάτων της ΜΗ370 δήλωσε πρόσφατα στην News Corp Australia ότι υπάρχουν στοιχεία ότι το αεροσκάφος συνετρίβη εσκεμμένα. «Στην πτήση ΜΗ370 είχαμε έναν πιλότο που πετούσε από τη Μαλαισία στο Πεκίνο και ξαφνικά έκανε μια στροφή προς τα αριστερά. Τα αποδεικτικά στοιχεία ότι κάποιο μέλος του πληρώματος ευθύνεται για τη συντριβή του αεροσκάφους είναι πρόδηλα. Στην καμπίνα υπήρξε αποσυμπίεση, οι άνθρωποι πέθαναν από ασφυξία, ήταν μια προμελετημένη δολοφονία. Ήταν όλα σχεδιασμένα. Οι σοροί των νεκρών δεν βρέθηκαν ποτέ».

Ποιος ήταν ο πιλότος της μοιραίας πτήσης MH370 που οδήγησε στον θάνατο 238 άτομα

Σύμφωνα με ειδικούς το αεροσκάφος της Malaysia Airlines δεν υπέστη κάποια βλάβη, αλλά ο πιλότος του Ζαχάρι Αμάντ Ζαχ το έριξε επίτηδες στον Ινδικό Ωκεανό. Η ομάδα των εμπειρογνωμόνων υποστηρίζει ότι η πτώση του αεροσκάφους ήταν μια σκόπιμη ενέργεια του πιλότου.

Ο Ζαχάρι έκανε μια προσεκτική σειρά ελιγμών, ζιγκ ζαγκ, κινούμενος ακριβώς πάνω στα σύνορα της Μαλαισίας με την Ταϊλάνδη με σκοπό να μην τον πιάσουν τα ραντάρ, να εξαφανίσει την πτήση ΜΗ370 για πάντα και μετά ανενόχλητος και χωρίς να καταγράφονται οι κινήσεις του να καταρρίψει το αεροσκάφος.

Υπενθυμίζεται πως από την πρώτη στιγμή που είχε εξαφανιστεί το αεροπλάνο, υπήρχαν υποψίες για τον πιλότο. Μάλιστα κάποιοι είχαν κάνει λόγο ότι ήταν ψυχολογικά ασταθής επειδή ήταν σε διαδικασία χωρισμού με τη σύζυγό του.

Ο πιλότος της μοιραίας πτήσης MH370 Ζαχάρι Αμάντ Ζαχ

Ο πιλότος της μοιραίας πτήσης MH370 Ζαχάρι Αμάντ Ζαχ

Αμέσως είχε ακουστεί το σενάριο της αυτοκτονίας

Ενα από τα σενάρια που είχαν ακουστεί ήταν πως ο πιλότος αυτοκτόνησε. Μάλιστα τότε τον πρώτο καιρό της εξαφάνισης του αεροσκάφους κάποιοι επέμεναν ότι ο ρόλος του πιλότου ήταν κομβικός για την εξαφάνιση της πτήσης.

Ένας φίλος του πιλότου, ο οποίος προτίμησε να κρατήσει την ανωνυμία του, θεωρεί ότι ο πιλότος δεν ήταν «ψυχολογικά σταθερός», καθώς το διάστημα πριν την μοιραία πτήση είχε πολλά οικογενειακά προβλήματα. Από την άλλη πλευρά, δεν είναι λίγοι εκείνοι που πιστεύουν ότι ο πιλότος θα ήταν ο εύκολος στόχος για να του επιρρίψουν τις ευθύνες για την εξαφάνιση του αεροσκάφους

Το σενάριο της εσκεμμένης αποσυμπίεσης 

Τον πιλότο της μοιραίας πτήσης MH370 θεωρούσε ως αποκλειστικό υπεύθυνο για την τραγωδία με το εξαφανισμένο Boeing της Malaysia Airlines ένας εμπειρογνώμονας, που είχε παρουσιάσει την εποχή των ερευνών ένα νέο σενάριο για το τι συνέβη με το αεροσκάφος που ακόμη δεν έχει βρεθεί.

Σύμφωνα με αυτή την εκδοχή, ο πιλότος έκανε αποστολή αυτοκτονίας, κλείνοντας την παροχή του οξυγόνου τόσο στον εαυτό του όσο και στους επιβάτες. Μάλιστα, ο εμπειρογνώμονας επιμένει ότι έχουν καταγραφεί άλλες πέντε τέτοιες περιπτώσεις αυτοκτονίας.

Ο Εβαν Γουίλσον, επικεφαλής της Kiwi Airlines, πιστεύει ότι ο Ζαχάρι Αχμάντ Σαχ σχεδίασε την τραγωδία. Σύμφωνα με τη θεωρία του, ο πιλότος κλείδωσε έξω από το κόκπιτ τον συγκυβερνήτη, προκάλεσε αποσυμπίεση της καμπίνας και έκλεισε όλα τα κανάλια επικοινωνίας πριν αλλάξει την πορεία του αεροσκάφους.

«Υπάρχει μία θεμελιώδης επιθυμία να αγνοηθεί το θέμα της ψυχικής υγείας στη βιομηχανία της αεροπορίας. Η έρευνά μας δείχνει ότι έχουν υπάρξει ήδη πέντε περιστατικά δολοφονίας/ αυτοκτονίας σε εμπορικές πτήσεις τις τελευταίες τρεις δεκαετίες, με απολογισμό 422 θανάτους», ανέφερε ο Γουίλσον μιλώντας στην Daily Mail, καθώς πιστεύει ότι ο πιλότος είχε ψυχολογικά προβλήματα.

Αν και οι μάσκες οξυγόνου θα έπεφταν αυτόματα πάνω από τους επιβάτες, τα αποθέματα θα αρκούσαν μόνο για 20 λεπτά. Οσοι δεν μπορούσαν να βάλουν τη μάσκα, όπως για παράδειγμα όσοι κοιμούνταν εκείνη τη στιγμή, θα λιποθυμούσαν μέσα σε λίγα λεπτά. Τα αποθέματα οξυγόνου για το πλήρωμα επαρκούν μόνο λίγο περισσότερο, αλλά όλοι θα έπεφταν σε κώμα και θα πέθαιναν μετά από λίγο, μετατρέποντας το Boeing σε αεροσκάφος- φάντασμα, σύμφωνα με αυτή την εκδοχή.

Μετά από αυτό, ο Αχμάντ Σαχ, θα είχε φροντίσει να κρατήσει λίγο περισσότερο- πιθανότατα εισπνέοντας οξυγόνο από τη δική του συσκευή- φροντίζοντας ότι το αεροσκάφος θα εξαφανιστεί από τα ραντάρ προκειμένου να εκτελέσει το πλάνο του, καταλήγει ο Γουίλσον.

Ο εμπειρογνώμονας σημειώνει ότι ο πιλότος άλλαξε οχτώ φορές πορεία, πριν ενεργοποιήσει τον αυτόματο πιλότο και στο τέλος πραγματοποίησε ελεγχόμενη βουτιά στη θάλασσα στη θάλασσα, κάτι που θα εξηγούσε γιατί δεν βρέθηκαν συντρίμμια, καθώς το Boeing θα βυθιζόταν ολόκληρο σε αυτή την περίπτωση.

Είχε σπίτι του εξομοιωτή -Τι είχαν βρει οι Αρχές 

Από τον εξομοιωτή πτήσης που βρέθηκε στο σπίτι του πιλότου Ζαχάρι Αχμάντ Σαν έχουν διαγραφεί, στις 3 Φεβρουαρίου, δεδομένα που περιέχουν εξομοιώσεις πτήσεων.

Οι Αρχές της Μαλαισίας αναφέρουν ότι ο πιλότος θεωρείται αθώος μέχρις ότου αποδειχθεί το αντίθετο, ωστόσο, πραγματοποιούν έρευνες ώστε να ανασύρουν τα συγκεκριμένα δεδομένα που ίσως δώσουν περαιτέρω πληροφορίες για την αθωότητα ή όχι του Σαν.

Επιπλέον, ένα νέο στοιχείο που δημιουργεί υποψίες στις Αρχές είναι το γεγονός πως στον εξομοιωτή πτήσης βρέθηκε προγραμματισμένος και ένας τεράστιος αεροδιάδρομος σε ένα απομακρυσμένο νησί στη μέση του Ινδικού Ωκεανού.

Το μέγεθος του αεροδιαδρόμου είναι τέτοιο που θα μπορούσε να λειτουργήσει ως χώρος προσγείωσης για ένα αεροπλάνο σαν το Boeing 777.

Από την άλλη πλευρά στο επίκεντρο των ερευνών στρέφεται στο νησάκι Ντιέγκο Γκαρσία το οποίο ανήκει στην Βρετανία και είναι «ενοικιασμένο» στις ΗΠΑ, οι οποίες έχουν στήσει μια τεράστια ναυτική βάση στην περιοχή.

Μυστηριώδης γυναίκα του τηλεφώνησε πριν από την απογείωση

Στον κυβερνήτη του εξαφανισμένου Boeing είχαν στραφεί από την αρχή οι υποψίες για την τύχη της πτήσης MH370. Αιτία το στοιχείο που προέκυψε από την έρευνα, πως δέχθηκε τηλεφώνημα από μία μυστηριώδη γυναίκα, που χρησιμοποιούσε κινητό με ψεύτικο όνομα.

Ηταν μία από τις τελευταίες κλήσεις που δέχθηκε στο κινητό του ο Ζαχάριε Αχμάντ Σαχ, πριν από την απογείωση του αεροσκάφους από την Κουάλα Λουμπούρ. Σύμφωνα με την Daily Mail, οι αρχές το αντιμετωπίζουν ως πιθανώς σημαντικό στοιχείο, καθώς όποιος αγοράζει μία κάρτα SIM στη Μαλαισία πρέπει να συμπληρώνει φόρμα στην οποία δηλώνει τον αριθμό ταυτότητας ή διαβατηρίου.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, η αστυνομία εντόπισε πως η SIM αγοράστηκε σε ένα κατάστημα στην Κουάλα Λουμπούρ, όπου διαπίστωσαν πως είχε πουληθεί πολύ πρόσφατα σε κάποια γυναίκα, η οποία όμως είχε δηλώσει ψεύτικη ταυτότητα.

Αυτή η ανακάλυψη επανέφερε στο προσκήνιο τους φόβους για πιθανούς συνδέσμους του 53χρονου πιλότου με τρομοκρατικές ομάδες, οι οποίες συνηθίζουν να χρησιμοποιούν κάρτες SIM που δεν μπορούν να εντοπιστούν. Ολοι οι υπόλοιποι που είχαν μιλήσει μαζί του στο τηλέφωνο πριν από την αναχώρηση του αεροπλάνου έχουν ήδη δεχθεί τις ερωτήσεις των αρχών.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με την Mail, οι αστυνομικοί είναι έτοιμοι να ανακρίνουν τη σύζυγο του Σαχ. Εως τώρα περίμεναν από σεβασμό στην κατάσταση, αλλά το FBI πίεζε να γίνουν ερωτήσεις στη γυναίκα με την οποία ο πιλότος είχε τρία παιδιά και έμενε στο ίδιο σπίτι παρότι είχαν χωρίσει.

Οπως αναφέρει το δημοσίευμα, η αστυνομία της Μαλαισίας δεν ήθελε να την πιέσει ενώ αγωνιούσε για την τύχη του Σαχ, αλλά το FBI είχε αντίθετη άποψη. «Ολος ο κόσμος ψάχνει για το εξαφανισμένο αεροπλάνο και το πρόσωπο που γνωρίζει τα περισσότερα για την ψυχολογική κατάσταση του ανθρώπου που είχε στα χέρια του τις τύχες του Boeing δεν έχει απαντήσει», ανέφερε πηγή που κοντά στους Αμερικανούς ερευνητές.

Οι αρχές ανακάλυψαν το τηλεφώνημα της μυστηριώδους γυναίκας όταν άρχισαν να εξετάζουν το αρχείο των κλήσεων τόσο του κυβερνήτη, όσο και του συγκυβερνήτη, Φαρίκ Αμπντούλ Χαμίντ. Ηθελαν να εντοπίσουν όλους τους συνομιλητές των δύο και να τους ανακρίνουν, αλλά ανακάλυψαν το συγκεκριμένο ύποπτο τηλεφώνημα.

iefimerida.gr

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί